Reklamacje i zwroty

REKLAMACJA

Konsument/ Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wady produktu.

Wszystkie produkty dostępne w naszym sklepie internetowym są fabrycznie nowe, a także objęte gwarancją producenta. Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z Regulaminem oraz przepisami Kodeksu Cywilnego.

Prosimy o zapakowanie towaru w taki sposób, aby nie uległ on uszkodzeniu w czasie transportu, najlepiej w oryginalnym opakowaniu.

Koszty przesyłki zwrotnej są po stronie Konsumenta/ Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych do nas za pobraniem.

Wraz ze zwracanym produktem prosimy o dołączenie Formularza reklamacyjnego, dowodu zakupu oraz wszelkiej posiadanej dokumentacji (np. zdjęcia, raport szkody itp.).

W zgłoszeniu prosimy o uwzględnienie informacji na temat oczekiwań Konsumenta/ Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta, tj.: naprawa, wymiana towaru na nowy, zwrot należności, obniżenie ceny itp. oraz dokładny opis przyczyny jej złożenia.


Adres do zwrotu:

CALMERRY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (prosimy o dopisek: BIURO RETROCEGLA.PL - III piętro)

Nowopogońska 98

41-250 Czeladź

Reklamacje rozpatrywane są do 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.

O sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformujemy konsumenta  drogą elektroniczną na wskazany w formularzu adres mailowy.

Koszt przesyłki zwracany jest przez sklep w razie uznania reklamacji za uzasadnioną.

O reklamacji możesz nas poinformować, pisząc na adres kontakt@relaksacyjne.pl, dzięki czemu będziemy mogli w możliwie jak najkrótszym czasie dokonać jej rozpatrzenia.

 

ZWROT

Konsument/ Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni oraz obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Towar nie może nosić żadnych oznak użytkowania.

Prosimy o zapakowanie towaru w taki sposób, aby nie uległ on uszkodzeniu w czasie transportu, najlepiej w oryginalnym opakowaniu.

Koszty przesyłki zwrotnej są po stronie Konsumenta/ Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta. Nie przyjmujemy zwrotów nadanych do nas za pobraniem.

Wraz ze zwracanym produktem prosimy o dołączenie Formularza zwrotu towaru oraz dowodu zakupu.

Adres do zwrotu:

CALMERRY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (prosimy o dopisek: BIURO RETROCEGLA.PL - III piętro)

Nowopogońska 98

41-250 Czeladź

Po otrzymaniu przesyłki w ciągu 14 dni zwrócimy na rachunek bankowy Klienta wszelkie otrzymane płatności, w tym także koszty dostawy.

O zwrocie  lub wymianie towaru możesz nas poinformować, pisząc na adres kontakt@relaksacyjne.pl, dzięki czemu będziemy mogli w możliwie jak najkrótszym czasie dokonać zwrotu lub wymiany.